Bandyfordummies
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Planering inför nästa boknings-omgång

2 posters

Gå ner

Vilken dag?

Planering inför nästa boknings-omgång Vote_lcap0%Planering inför nästa boknings-omgång Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Planering inför nästa boknings-omgång Vote_lcap0%Planering inför nästa boknings-omgång Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Planering inför nästa boknings-omgång Vote_lcap0%Planering inför nästa boknings-omgång Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Planering inför nästa boknings-omgång Vote_lcap33%Planering inför nästa boknings-omgång Vote_rcap 33% 
[ 1 ]
Planering inför nästa boknings-omgång Vote_lcap33%Planering inför nästa boknings-omgång Vote_rcap 33% 
[ 1 ]
Planering inför nästa boknings-omgång Vote_lcap0%Planering inför nästa boknings-omgång Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Planering inför nästa boknings-omgång Vote_lcap33%Planering inför nästa boknings-omgång Vote_rcap 33% 
[ 1 ]
 
Totalt antal röster : 3
 
 

Planering inför nästa boknings-omgång Empty Planering inför nästa boknings-omgång

Inlägg  Hansson sön apr 05, 2009 3:13 pm

Så nu vart de kanske rättså bra att ta hand om detta att vara efterklok. Så denna tråden är till för att diskutera, lokal, tid och veckodag för nästa säsongs bokningar. Så att vi förhoppningsvis kan bli några fler än de konstanta populationen på 8 som vi lyckades hålla denna omgången. Jag förbehåller mig rätten att ta bort fredagar och lördagar men skulle där vara någon stolle som vill ha dessa dagar så säg bara till så kan de diskuteras om dem.

Plats: ?
Tid: ? (snarare än fråga om när det är ledigt dock)
Veckodag:
Måndagar
Tisdagar
Onsdagar
Torsdagar
Fredagar
Lördagar

Söndagar

Hansson
Admin

Antal inlägg : 131
Registreringsdatum : 08-10-04
Ålder : 35
Ort : S-hag city !

https://bandyfordummies.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Planering inför nästa boknings-omgång Empty Sv: Planering inför nästa boknings-omgång

Inlägg  majken0fd00m(JoelJ) mån apr 06, 2009 5:52 pm

öl och bandy fin fint!

men annars är ju inte jag den viktiga personen som har massa aktiviteter så ni kan räkna bort min röst om ni vill. Ville bara pajja pollen för hansson. alien alien alien alien alien alien alien alien

majken0fd00m(JoelJ)

Antal inlägg : 22
Registreringsdatum : 08-10-07
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet